завод НВП "НКЕМЗ" Новая Каховка

Створення Кабінету клієнта

Шановні споживачі нашої продукції!

Якщо ви вже колись придбали електричні машини у нашого підприємства, чи не в нас, але які позиціонувалися постачальниками як випущені нами, спеціально для вас пропонуємо нові сервісні рішення:

– створіть ваш персональний (особистий) «Офіс клієнта» на нашому сайті

– зареєструйте в ньому вироби, які у вас є

– отримайте додаткові консультації у наших спеціалістів

– перевірте оригінальність продукції у заводській базі (про перевірку >>> )

Почніть користуватися можливостями свого «Кабінету» – просто створіть якщо ще не маєте, і ввійдіть до нього!

Для цього у верхньому меню сайту (чорний рядок) виберіть потрібну кнопку.

 

додаткова інформація.

Що таке «Офіс клієнта» заводу NVP “НКЕМЗ”?

Дбаючи про наших споживачів, усвідомлюючи відповідальність за результати експлуатації наших машин, борючись із контрафактом, ми створили систему підтримки клієнтів, що включає як традиційні консультації по телефону та через пошту, так і нові інструменти на нашому сайті – меню Перевірки справжності машин (використовуючи месенджер Telegram), а також персональний «Офіс клієнта».

Які вигоди дасть вам його створення на нашому сайті?

Це дозволить точно розібратися в тому, що за виріб ви маєте, зменшити ризики при виявленні контрафакту, а при підтвердженні справжності – підвищити впевненість у надійності під час експлуатації. Кваліфіковані поради допоможуть покращити та продовжити її термін. Цифрові технології дозволяють багаторазово прискорити комунікації між виробником та покупцями, покращити сервісне обслуговування.

Ще лаконічно, створення «Кабінету клієнта» та реєстрація в ньому виробів дає:

додаткову можливість перевірки оригінальності машин

масу преференцій при отриманні консультацій у наших спеціалістів, причому для їх отримання при створеному «Кабінеті», Не принципіально, коли і де ви їх придбали, на гарантії вони, чи ні вже (!)
спрощує та багаторазово прискорює розгляд ваших питань, а також при поданні скарг чи рекламацій (для машин, які на гарантії) - Отримання відповідей на них
– дає потенційну можливість накопичувальних бонусів, подарунків, а при нових покупках, може навіть і знижок! 🙂

Маєте машини нашого виробництва – не відкладаючи, створіть ваш «Кабінет», зареєструйте в ньому їхні номери, та користуйтеся описаними перевагами!

Як створити ваш «Кабінет клієнта»?

Дуже просто!
Для створення «Кабінету клієнта» – виберіть у верхньому меню на цій сторінці кнопку «Створити кабінет»

 

Заповніть просту форму, яка відкриється.

На вашу ел. пошту прийде Лист для підтвердження реєстрації.
Після підтвердження необхідно пройти авторизацію на сайті, і тоді відкриється ваш персональний "Кабінет клієнта".
Рекомендуємо зареєструвати в ньому усі наявні машини нашого виробництва, які ви маєте, заповнивши відповідні поля форми., які стануть вам доступні після створення «Кабінету».

Виберіть будь-який вільний логін та пароль.
І запам'ятайте їх, а краще і збережіть десь у надійному місці.

Увага!
При заповненні – будь ласка, вводьте відразу достовірну інформацію про те, що, хто ви, звідки, кого уявляєте, обов'язково – реальний заводський серійний номер придбаного у нас виробу (він зазначений у Паспорті та на Табличці написної на машині), а також дуже важливо – вкажіть адреса вашої дійсної електронної пошти, так как туда придёт запрос на подтверждение регистрации.

 

Авторизация на сайте (открытие созданного «Кабинета»).

При авторизации на сайте выберите в самом верхнем меню «Войти в кабинет» (см. рисунки с примерами выше).

В форму которая откроетсявведите ваш логин и пароль,

а также выберите «Запомнить» для дальнейшего прохождения её «автоматически» (чтоб заново не вводить логин и пароль при открытии).
При необходимости пройти повторно авторизацию (открыть «Кабинет»), снова выбирайте кнопку в верхнем меню «Войти в кабинет».

 

Реєструйте наявні у вас машини та звертайтесь до нас

Важливо! Користувача угода.

Для реєстрації на нашому сайті, необхідно ознайомитися та обов'язково прийняти умови Користувальницької угоди, що включає згоду з Правилами користування сайтом і с Політикою конфіденційності, а також згоду на обробку ваших персональних даних.

Якщо не вдається зареєструватися.

Перевірте, чи правильний номер виробу ви ввели, а також чи всі поля заповнені.

Якщо вашого населеного пункту немає в списку – виберіть найближчий на вашу думку, а в полі «Назва організації/Приватна особа» можете додатково вказати точну локацію.

Якщо не знайшли листи на пошті – перегляньте папку «Спам», або спробуйте ще раз заповнити форму.

Якщо і після цього не вийшло – Напишіть нам через форму «Задати питання», на цій сторінці https://nkmehz.com.ua/techsupport/

У темі листа напишіть – «Питання щодо створення Кабінету» або подібний текст із зазначенням питання та назви вашого населеного пункту, або з іншим уточненням.

Отримавши ваше звернення, наші фахівці намагатимуться зв'язатися з вами за вказаними вами контактами, протягом 24 годин (може додаватися час вихідних та святкових днів).
І допоможуть у створенні «Кабінету», а також намагатимуться надати іншу необхідну допомогу в питаннях, що стосуються нашого підприємства, продукції, гарантій, сервісного обслуговування.

Звертайтесь!

NVP “НКЕМЗ” – ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ПОСТАВНИК ВИСОКОЯКІСНОЇ
ПРОДУКЦІЇ, РЕПУТАЦІЯ ЯКОГО ПЕРЕВІРЕНА ЧАСОМ.

Вхід в офіс
*
*
Створити кабінет
*
*
*
*
Ви повинні погодитися
Генерація пароля